Automatické platby poskytují komfort při periodických úhradách služeb. Doposud bylo možné zvolit automatickou úhradu pouze u prodloužení registrace domén. Nově je možné nastavit automatickou úhradu z karty i na naše serverhostingové služby. Údaje z platební karty zadáte jen jednou při úhradě libovolné výzvy. Další platby již proběhnou zcela automaticky.
Využíváte u nás kreditní účet a chtěli byste nastavit automatické strhávání plateb jako u platební karty? Kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Pakliže z nějakého důvodu automatická platba selže, je nutné provést úhradu výzvy manuálně. Výzvu naleznete v Centru administrace v sekci Fakturace v záložce Neuhrazené výzvy.
O selhání platby budete informováni e-mailem na adresu vyplněnou v zákaznickém účtu.
Možné příčiny:
Pokud potřebujete uloženou platební kartu nahradit jinou, musíte v Centru administrace v sekci Fakturace zvolit Odebrat platební kartu, a následně přidáte novou. K aktivaci nové karty dojde automaticky po uskutečnění první platby.