Nejvýkonnější servery Nejvýkonnější servery
Dlouhodobý vítěz
ve srovnávacích testech výkonu

Automatické platby poskytují komfort při periodických úhradách služeb. Doposud bylo možné zvolit automatickou úhradu pouze u prodloužení registrace domén. Nově je možné nastavit automatickou úhradu z karty i na naše serverhostingové služby. Údaje z platební karty zadáte jen jednou při úhradě libovolné výzvy. Další platby již proběhnou zcela automaticky.

TIP: Využíváte u nás kreditní účet a chtěli byste nastavit automatické strhávání plateb jako u platební karty? Kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Postup pro nastavení automatické platby

  1. Přihlaste se do Centra administrace a v horním menu zvolte záložku Fakturace.
  2. U nezaplacené výzvy klikněte na Zaplatit a vyberte způsob Platba kartou a dále Automatická platba.
  3. Pokud jste tak neučinili již dříve, je třeba nejprve udělit souhlas s opakovanou platbou. Klikněte na Smluvní dokumenty, a po  důkladném pročtení klepněte na Uzavřít smlouvu.
  4. Vraťte se zpět a nastavte limit pro jednotlivé platby. Pokud částka na výzvě překročí vámi nastavený limit, platba se neprovede a přijde vám upozornění na e-mail.
  5. Po potvrzení budete přesměrováni na platební bránu, kde standardním způsobem doplníte požadované údaje ze své karty, a kliknete na Zaplatit.

Automatická platba

Selhání automatické platby

Pakliže z nějakého důvodu automatická platba selže, je nutné provést úhradu výzvy manuálně. Výzvu naleznete v Centru administrace v sekci Fakturace v záložce Neuhrazené výzvy.

O selhání platby budete informováni e-mailem na adresu vyplněnou v zákaznickém účtu.

Možné příčiny:

  • nedostatečný disponibilní zůstatek na bankovním účtu
  • nedostatečná výše limitu pro jednotlivé platby
  • nedostatečná výše limitu karty pro platby u obchodníka
  • vypršela platnost platební karty (kartu je třeba znovu přidat, postupujte jako v případě první platby kartou)
  • blokace karty z důvodu odcizení apod.

Výměna platební karty

Pokud potřebujete uloženou platební kartu nahradit jinou, musíte v Centru administrace v sekci Fakturace zvolit Odebrat platební kartu, a následně přidáte novou. K aktivaci nové karty dojde automaticky po uskutečnění první platby.